Mantra unschoolera


Mantra unschoolera

Jsem svobodná bytost. 
Dokážu řídit svůj život a najít svůj cíl. 
Jsem obklopen nekonečnou hojností inspirace, neboť život sám je mou inspirací.
 Mám možnost čerpat z moudrosti a zkušenosti starších i pečovat o mladší.  
Vše potřebné zvládám vstřebat v čase, který je ten správný právě pro mne.
 Sám rozhoduji o tom, co, kdy a jak si uložím do své paměti. 
Je pro mne přirozené učit se o způsobu fungování světa kolem, o jeho principech a hodnotách, neboť jsem přišel proto, abych se stal jeho součástí. To samo o sobě je mou hnací silou a motivací, která přichází zevnitř.  
Sám chci porozumět všemu, co mi dává smysl. 
Chápu, že to všechno je velká zodpovědnost a jsem připraven ji nést. 
Jsem samostatný a schopný jedinec, který si zaslouží respekt.
Jedním z hlavních prostředků mého učení a poznání je volná hra, která mi umožňuje zkoumat a cvičit se v nejrůznějších životních dovednostech. V rámci této hry mohu používat nejrůznější nástroje kultury, ve které vyrůstám. 
Učení je pro mne můj každodenní život a trvá nepřetržitě. 
Potřebuji pouze dostatek důvěry, lásky a bezpečný prostor pro svůj růst. 
O zbytek se dokážu postarat sám. 

Populární příspěvky z tohoto blogu